Stopětky se ve službě Veřejné bezpečnosti neobjevovaly příliš často. "Esenbákům" nevyhovoval jejich slabší motor a neměli škodovky příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat).
Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je nahradila verze "eM", která měla širší rozchod kol a modernizovanou masku a nárazníky.
Historicky věrné provedení a barva.
Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem
DÁREK
Pro sběratele Abrexu máme kuriozitu – nerozřezaný arch katalogu Abrex 2018/2019 z přípravy v tiskárně.
Arch ve formátu A3 Vám dáme podle Vašeho výběru k zakoupenému modelu nebo katalogu Abrex jen při osobním převzetí. Archy nelze zasílat poštou.