Jednotliví výrobci přistupují ke zhotovování modelů se specifickým rukopisem a technologiemi. Třídění podle výrobce je proto sběratelskou a také estetickou kategorií.
Originální kola s osami z nového modelu 1980 Škoda 110 R - Abrex 1:43, kód 143ABS-707 Obsah sady: 4 originální disky kol 4 originální pneumatiky 2 osičky Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 CELÝ SORTIMENT KOMPONENTŮ JAKO KOLA, MAJÁKY, SVĚTLA apod. najdete v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje...
1982 Škoda Garde, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval škodovácká rally kola "dělítka". Tato kola byla určená pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" měla vyšší hmotnost než užívanější rallye kola "loukotě", ale víc připomínala "zápaďácké hliníkáče".Kovový mode model: Abrex...
Výjezdový lékařský a záchranný vůz systému "rendez-vous" OÚNZ Praha 1 z nemocnice Na Františku v Praze na nábřeží Vltavy. Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka,...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
"Škoda Fabia III R5 - Rally Bohemia 2016 #1 Kopecký - Dresler" v unikátním designu Ferat připravená exkluzívně pro 35. výročí filmu "Upír z Feratu" a Rally Bohemia 2016. Originální kovový model Abrex 1:43 Balení: kompletní originální balení Abrex, černý podstavec Abrex se jménem vozu, průhledná plexivitrínka ČLÁNEK o modelu na webu Model DEPO
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Škoda Fabia III R5 a pozadí vitrínky se symboly vítězství v této rally Originální model Abrex s originální vitrínkou a přebalem. Na zadní stěně vitrínky je pozadí od Model DEPO - silný karton 300 g ve dvou bodech přichycený pružným lepidlem Pattex. Toto lepidlo neleptá plexi a je možné ho seškrábnout. Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda Motorsport v tomto...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Výjezdový záchranný vůz systému "rendez-vous" brněnské záchranky Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPUv našem partnerském e-Shopu: Model...
Klasický výjezdový a velitelský automobil hasičů (dříve Požární ochrany) z doby krátce po roce 1989 Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Favorit v barvách a imatrikulaci Polície (policie) Slovenskej republiky, SR, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Model klasického taxíku z doby hlubokého socialismu poloviny padesátých let. Vozy taxi v té době označoval jen krátký přerušovaný nebo nepřerušovaný pruh na obou stranách vozu a služební číslo na dveřích. Podrobný článek o modelu si můžete přečíst v magazínu Model Depo. První škodovka s celokovovou karoserií. Škodu 1201 využívali hlavně funkcionáři...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
1956 Škoda 1201 Sedan v provedení TAXI s autentickým vnějším taxametrem, který se v Československu montoval na vozy taxislužby až do konce 50. let. Pak externí taxametry postupně vytlačily interiérové taxametry umístěné na palubní desce vozu. Autentická státní poznávací značka Brna z poloviny 50. let, která v té době začínala písmeny OZ. Na podstavci...
TENTO MODEL DODÁME DO TÝDNE OD OBJEDNÁVKY 1956 Škoda 1201 Sedan v provedení TAXI s autentickým vnějším taxametrem, který se v Československu montoval na vozy taxislužby až do konce 50. let. Pak externí taxametry postupně vytlačily interiérové taxametry umístěné na palubní desce vozu. Autentická státní poznávací značka Prahy z poloviny 50. let, která v...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země...
Model 1964 Škoda 1202 v autentickém provedení Požární ochrany, jak se za socialismu říkalo hasičům. V šedesátých letech se ještě auta „požárníků“ neoznačovala symboly PO, které byly zavedené na vozech „požárníků“ až v roce 1975. V letech 1961 až 1973 se v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc vozů Škoda 1202. Přečtěte si...
TENTO MODEL DODÁME DO 3 DNŮ OD OBJEDNÁVKY.1956 Škoda 1201 Sedan v provedení TAXI s autentickým vnějším taxametrem, který se v Československu montoval na vozy taxislužby až do konce 50. let. Pak externí taxametry vytlačily interiérové taxametry umístěné na palubní desce vozu. Autentická státní poznávací značka Ostravy z poloviny 50. let, která v té...
Model 1964 Škoda 1202 v autentickém provedení Pohřební služby. Pro pohřební služby se v závodě AZNP ve Vrchlabí smontovalo do konce roku 1968 dohromady 237 pohřebních škodovek 1202. V letech 1961 až 1973 se v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc vozů Škoda 1202. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...