Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Legendární "Ford Model T", který se stal prvním opravdu sériově vyráběným autem na světě. Zakladatel automobilky Ford Motors, Henry Ford totiž vynalezl, resp. jako první na světě postavil pásovou výrobu. Fordu T se láskyplně říkalo "Plechová Líza", nebo chcete-li, auto, které posadilo Ameriku na kola. Dvoumístná karoserie typu "runabout" patřila k...
Zelenošedá a zlatá metalíza byly ve vzorníku mladoboleslavské Škodovky už ve 30. letech minulého století. Luxusní prvorepubliková reprezentativní limuzína mladoboleslavské automobilky Škoda. Historicky věrné provedení a detaily. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový...
Luxusní prvorepubliková reprezentativní limuzína mladoboleslavské automobilky Škoda. Historicky věrné provedení a detaily. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem