Nejznámější československá a česká automobilová značka. Představovala vždy hlavně masově vyráběné solidní osobní vozy nižší a nižší střední třídy. Do vzniku komunistického režimu ale vyráběla auta všech tříd, včetně sportovních nebo luxusních a reprezentativních vozů nejvyšší třídy.
Automobilová značka Škoda vznikla poté, co Škodovy závody v Plz...
Nejznámější československá a česká automobilová značka. Představovala vždy hlavně masově vyráběné solidní osobní vozy nižší a nižší střední třídy. Do vzniku komunistického režimu ale vyráběla auta všech tříd, včetně sportovních nebo luxusních a reprezentativních vozů nejvyšší třídy.
Automobilová značka Škoda vznikla poté, co Škodovy závody v Plzni, strojírenský koncern Akciová společnost, zakoupil v roce 1925 mladoboleslavskou automobilku Laurin & Klement. Automobilům propůjčil značku Škoda, kterou do té doby používal na jiné strojírenské výrobky. Poválečný režim koncern znárodnil a mladoboleslavskou automobilku přejmenoval na Automobilové závody, národní podnik (AZNP). Sídlo společnosti a středisko vývoje a výroby automobilů zůstalo v Mladé Boleslavi. Pobočné závody vznikly ve Vrchlabí, Kvasinách a později i Trnavě a Bratislavě. Značku Škoda komunistický režim naštěstí zachoval. Při privatizaci zakoupil v roce 1991 "mladoboleslavskou" škodovku německý koncern Volkswagen Group a proměnil ji v ŠKODA AUTO, a.s. Výrobu škodovek postupně rozšířil i do Polska, Číny, Indie, Ruska i do Německa.
Legendární tovární jezdec mladoboleslavské Škodovky Václav Bobek, který jel v roce 1950 závod 24h Le Mans v "Tudoru Sport". Střídal ho Václav Netušil. Výrobce modelu: Premium & Collectibles (IXO, DeAgostini) Výrobce minidioramatu: Model DEPO - postava Václava Bobka- helma Václava Bobka v závodu 24h Le Mans- pohotovostní konev Shell s benzínem- polep...
Model z fotografie LIMITOVANÁ EDICE 50 ks - certifikátem je přebal vitrínky, který je pro každý model vytištěný unikátně Upravený model: Premium Collectibles (IXO, DeAgostini) 1:43 Czech Auto Legends & Model DEPO Data o modelu 2001 Škoda Fabia I – Městská policie Havířov ▪ Série: Model podle fotografie▪ Zdrojový model: upravený Premium Collectibles...
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Model z fotografie LIMITOVANÁ EDICE 24 modelů Upravený model: Premium Collectibles (IXO, DeAgostini) 1:43 Czech Auto Legends & Model DEPO Data o modelu 1967 Škoda 1000 MB – FOLLOW ME, Letiště Praha ▪ Projekt a design: Model DEPO a CAL▪ Série: Modely s příběhem a Model DEPO Historie▪ Zdrojový model: upravený Premium Collectibles (IXO, DeAgostini) ▪...
Poslední modely. Výrobu tohoto modelu už Abrex ukončil Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model z fotografie: 1967 Škoda 1000 MB – FOLLOW ME, Letiště Praha − Premium Collectibles / Model DEPO 1:43 ▪ LIMITOVANÁ EDICE 30 modelů – kód: MDH23A (Model DEPO Historie), verze s českými nápisy "ČSSR, Letiště Praha"; SPZ AH-49-92 ▪ LIMITOVANÁ EDICE 20 modelů – kód: MDH23A (Model DEPO Historie), verze s nápisy "CSSR, Airport Prague"; SPZ AH-49-93...
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Poslední modely. Výrobu tohoto modelu už Abrex ukončil Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Prototyp kabrioletu Škoda 1200 Roadster, který komunistická vláda v roce 1950 zakázala vyrábět a nařídila namísto toho přesunout do Mladé Boleslavi výrobu Tatry 600 Tatraplan pro funkcionáře strany a státu. Tradiční LIMITOVANÁ EDICE Autocultu 333 kusů Výrobce modelu: Autocult pro Automodels Velikost: 1:43 Model: resin Balení: podstavec se jménem vozu,...
Jedna z karosářsky nejzdařilejších a nejslavnějších škodovek.V roce 1936 získal vůz Škoda Popular Roadster druhé místo v kategorii do 1 500 ccm v Rallye Monte Carlo a v celkovém pořadí dvacáté místo. Toho škodovka využila a na další rok připravila karosářsky nádherně provedené kupé s názvem Popular Sport Monte Carlo. Historicky věrné provedení a...
TUTO OBJEDNÁVKU ODEŠLEME DO 3 DNŮ OD PLATBY Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací"...
Luxusní prvorepubliková reprezentativní limuzína mladoboleslavské automobilky Škoda. Historicky věrné provedení a detaily. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
TENTO MODEL ODESÍLÁME DO 2 DNŮ OD OBJEDNÁVKY Na modelu je nalepený originální přední "narážecí" rám, který Abrex dodává k modelu v pytlíčku. Nalepení je pro méně zkušené modeláře poměrně obtížné, protože na modelu není pro tento rám žádná aretace. Rám je pevně přilepený neagresívním transparentním Pattexem. Není lepený vteřinovým lepidlem, které nevratně...
Škoda Fabia III R5 a pozadí vitrínky se symboly vítězství v této rally Originální model Abrex s originální vitrínkou a přebalem. Na zadní stěně vitrínky je pozadí od Model DEPO - silný karton 300 g ve dvou bodech přichycený pružným lepidlem Pattex. Toto lepidlo neleptá plexi a je možné ho seškrábnout. Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda Motorsport v tomto...
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Autentická barva příplatkového laku Škoda Auto pro Octavia RS Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentická barva příplatkového laku Škoda Auto pro Octavia RS Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
RECENZE MODELU na webu Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model podle fotografie: Model 1978 ŠKODA 105 L – ČSA Letisko Bratislava – Abrex/Model DEPO 1:43 je zhotovený podle fotografie, kterou Model DEPO poskytla Tlačová agentúra Slovenskej republiky, a podle dalších zdrojů. Model s příběhem (připravujeme na www.modeldepo.cz) Vyberte si fotografii na pozadí modelu: Letiště Bratislava s letadlem ČSA a...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou používala Pohřební služba hlavního města Prahy za socialismu Historicky věrné provedení, detaily a barva Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu:...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...