Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Takové zboží nejste povinni od dopravce převzít.
V den převzetí si prosím pečlivě zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud by bylo poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte o tom hned buď přepravce, nebo naši společnost.
České poště oznamte poškozené zboží osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Společnosti PPL to oznamte do 3 pracovních dnů na telefonu 225 331 500.
Převzetí a balení zboží věnujeme maximální pozornost. Pokud se přesto stalo, že jste dostali nekompletní zboží nebo omylem neodpovídá objednanému typu, hned nás prosím informujte telefonicky nebo e-mailem na info@modeldepo.cz.
Vše se budeme snažit vyřídit k vaší spokojenosti.
Pokud by nastala reklamace spotřebitele, vyřídíme jí v co nejkratší době, v krajním případě nejdéle do 20 dnů. Peníze vám pošleme na účet nebo vyplatíme v naší kanceláři, a to nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Lhůta pro vyřízení reklamací by byla pozastavena v případě, že byste nedodali všechny podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je v takovém případě povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Náklady spojené s dopravou zboží zpět vám uhradíme při splnění těchto podmínek: