Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy mod...
Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy modelů volí Abrex ve stejných odstínech, jaké jsou na skutečných vozech.
Základem produkce Abrexu je měřítko 1:43, 1:18 a 1:72.
Závod: FIM Road Racing World Championship 2008 Soutěžní číslo: 52 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18 Materiál: Kov/plast
Závod: FIM Road Racing World Championship Rok závodu: 2008-2009 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18
JAWA 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952-1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpálu. Po skončení výroby "óhácéčka" JAWA již další čtyřdobý motocykl s motorem vlastní konstrukce...
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů. ABREX 1:18Balení: na podstavci se jménem motocyklu, okénkový box s čirou...
Motocykl Jawa 50 typ 21 je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. S tím sdílí stejné technické parametry, ale nejedna úprava proběhla v konstrukčních detailech. Poptávka po "jednadvacítce" byla obrovská, ale objem výroby byl menší než u typu 20. Převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí. Vyráběl se do roku 1977. ABREX...
Tento model motorky z doby socialismu je už balený do výstavní vitrínky z pevného plexiskla.Historicky věrné provedení, detaily a barva. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
JAWA 250 typ 10/11 „Pérák“ vznikla v době německé okupace. První prototypy zhotovili lidé z firmy JAWA v Praze na Pankráci v malé dílně, která sloužila jako opravna motocyklů pro nacisty. Čeští vlastenci tehdy testovali jednotlivé díly na motocyklech Wehrmachtu. S „vypůjčenými evidenčními čísly SS nebo wehrmachtu testovali asi dvacet prototypů budoucího...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Model sanity, která ve druhé polovině padesátých let sloužila v Brně. Barvy jsou podle skutečného vozu. Speciální karosérie kombi, která vycházela ze Škody 1201 STW, ale byla o 15 cm prodloužená, aby se dovnitř vešlo lehátko pro pacienta. Na straně, kde bylo umístěné lehátko, byly také oproti klasickému STW vypuštěné boční zadní dveře. Historicky věrné...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Model v úpravě Model DEPO s plechovou MPZ - mezinárodní poznávací značkou "ČS" Od první republiky až do roku 1967 se v Československu používala MPZ ve znění "ČS". MZP ve znění "CS" byla zavedená v době přijetí federativního uspořádání ČSSR. Tato MPZ se ve třicátých a pak až do šedesátých let nejčastěji montovala pod SPZ. Někdy se umísťovala i vedle...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 145 x 81 x 63...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Originální "menší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex ze starších edicí a jejich současných reedicí. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 137 x 80 x 62 mm. ABREX 1:43 - nový originální přebal Abrex na vitrínku modelu (na zadní straně může být originální štítek různých modelů Abrex) -...
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Škoda Favorit ve standardním provedení Policie České republiky, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Česká policie ho používala až do roku 2008, kdy byla zavedená imatrikulace se žlutými a modrými prvky na stříbřitě šedé metalíze. Škoda Favorit byla v osmdesátých...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...