Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy mod...
Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy modelů volí Abrex ve stejných odstínech, jaké jsou na skutečných vozech.
Základem produkce Abrexu je měřítko 1:43, 1:18 a 1:72.
Model 1964 Škoda 1202 v autentickém provedení Požární ochrany, jak se za socialismu říkalo hasičům. V šedesátých letech se ještě auta „požárníků“ neoznačovala symboly PO, které byly zavedené na vozech „požárníků“ až v roce 1975. V letech 1961 až 1973 se v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc vozů Škoda 1202. Přečtěte si...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Model proslulé "Stejšny" ze závodu AZNP ve Vrchlabí v tovární úpravě pro socialistickou Veřejnou bezpečnost. 1964 Škoda 1202 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v 60. a 70. letech. Vozy Veřejné bezpečnosti měly modrou barvu s bílým červeně lemovaným pruhem zhruba...
Proslulá "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí.1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Městského ústavu národního zdraví v Brně VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Poslední model škodovky řady 100/110 v imatrikulaci Veřejné bezpečnosti z roku 1975.Škoda 110 L se vyráběla do roku 1977, takže se dostala do žlutooranžovo-bílé barevné kombinace VB jen v menším množství hlavně na Slovensku, resp. v Slovenké socialistické republice (součást ČSSR).Na Slovensku se dochovala dokumentace vozech Škoda 110 L, které takto v roce...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Imatrikulace, kterou hasiči zavedli v roce 1976. Tento vůz také často zabezpečoval průjezd městem těžkým hasičským cisternám. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované...
Standardní auto Veřejné bezpečnosti za socialismu. "Esenbáci" neměli škodovky příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat) a bylo v nich trochu méně prostoru. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka" mělo...
2004 Škoda Octavia II sedan a 2004 Škoda Octavia II Combi byly prvními modely společnosti Abrex. Vyvíjel je ve vývojovém centru Škodovky v mladoboleslavské Česaně souběžně s vývojem skutečného vozu Octavia II, který automobilka ŠKODA AUTO představila v roce 2004 v Paříži.Historicky věrné provedení a barva.Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o....
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX se ve své době stala propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale...