Prohlédnuté produkty
Výrobce modelu: Abrex Velikost: 1:43...
Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy mod...
Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy modelů volí Abrex ve stejných odstínech, jaké jsou na skutečných vozech.
Základem produkce Abrexu je měřítko 1:43, 1:18 a 1:72.
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Originální "menší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex ze starších edicí a jejich současných reedicí. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 137 x 80 x 62 mm. ABREX 1:43 - nový originální přebal Abrex na vitrínku modelu (na zadní straně může být originální štítek různých modelů Abrex) -...
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
1982 Škoda 120 L, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval originální škodovácká rallye kola "Dělítka". Tato kola byla určená hlavně pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" na soutěžní vozy byla pro sériové vozy homologovaná, ale Dopravní inspektorát je zpravidla zapsal do...
Originální kola s osami z nového modelu 1980 Škoda 110 R - Abrex 1:43, kód 143ABS-707 Obsah sady: 4 originální disky kol 4 originální pneumatiky 2 osičky Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 CELÝ SORTIMENT KOMPONENTŮ JAKO KOLA, MAJÁKY, SVĚTLA apod. najdete v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje...
1982 Škoda Garde, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval škodovácká rally kola "dělítka". Tato kola byla určená pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" měla vyšší hmotnost než užívanější rallye kola "loukotě", ale víc připomínala "zápaďácké hliníkáče".Kovový mode model: Abrex...
Výjezdový lékařský a záchranný vůz systému "rendez-vous" OÚNZ Praha 1 z nemocnice Na Františku v Praze na nábřeží Vltavy. Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka,...
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Originální "větší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex z modelu Škoda Fabia III R5 Abrex 1:43 ABREX 1:43 - nový přebal na vitrínku modelu
"Škoda Fabia III R5 - Rally Bohemia 2016 #1 Kopecký - Dresler" v unikátním designu Ferat připravená exkluzívně pro 35. výročí filmu "Upír z Feratu" a Rally Bohemia 2016. Originální kovový model Abrex 1:43 Balení: kompletní originální balení Abrex, černý podstavec Abrex se jménem vozu, průhledná plexivitrínka ČLÁNEK o modelu na webu Model DEPO
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Fabia III R5 a pozadí vitrínky se symboly vítězství v této rally Originální model Abrex s originální vitrínkou a přebalem. Na zadní stěně vitrínky je pozadí od Model DEPO - silný karton 300 g ve dvou bodech přichycený pružným lepidlem Pattex. Toto lepidlo neleptá plexi a je možné ho seškrábnout. Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda Motorsport v tomto...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Výjezdový záchranný vůz systému "rendez-vous" brněnské záchranky Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPUv našem partnerském e-Shopu: Model...
Klasický výjezdový a velitelský automobil hasičů (dříve Požární ochrany) z doby krátce po roce 1989 Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Favorit v barvách a imatrikulaci Polície (policie) Slovenskej republiky, SR, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Model klasického taxíku z doby hlubokého socialismu poloviny padesátých let. Vozy taxi v té době označoval jen krátký přerušovaný nebo nepřerušovaný pruh na obou stranách vozu a služební číslo na dveřích. Podrobný článek o modelu si můžete přečíst v magazínu Model Depo. První škodovka s celokovovou karoserií. Škodu 1201 využívali hlavně funkcionáři...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
JAWA 250 typ 10/11 „Pérák“ vznikla v době německé okupace. První prototypy zhotovili lidé z firmy JAWA v Praze na Pankráci v malé dílně, která sloužila jako opravna motocyklů pro nacisty. Čeští vlastenci tehdy testovali jednotlivé díly na motocyklech Wehrmachtu. S „vypůjčenými evidenčními čísly SS nebo wehrmachtu testovali asi dvacet prototypů budoucího...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Pohotovostní vůz pro řešení nehod a poruch autobusů Dopravního podniku hlavního města Praha. Škoda Fabia v autentickém provedení a imatrikulaci Dopravního podniku hl. m. Praha. Historicky věrné provedení a barva. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu. Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...