Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy mod...
Společnost Abrex je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy modelů volí Abrex ve stejných odstínech, jaké jsou na skutečných vozech.
Základem produkce Abrexu je měřítko 1:43, 1:18 a 1:72.
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu,...
Proslulá "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí. 1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Záchranné služby hl. města Prahy VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal Široký výběr komponentů a exkluzívní modely dostanetetaké v druhém...
Proslulá zdravotnická "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí. Unikátní maska se dvěma sirénami 1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Záchranné služby hl. města Prahy VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka,...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomáhalo...
AZNP Mladá Boleslav postavily prototypy Škoda 180/200 RS v roce 1974 pro třídu B5, ve které chtěli proniknout mezi nejsilnější soutěžní vozy ze Západu. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R, ale byly podstatně snížené a rozšířené. Prototypy disponovaly motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvětšeným rozchodem kol....
AZNP Mladá Boleslav postavily prototypy Škoda 180/200 RS v roce 1974 pro třídu B5, ve které chtěli proniknout mezi nejsilnější soutěžní vozy ze Západu. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R, ale byly podstatně snížené a rozšířené. Prototypy disponovaly motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvětšeným rozchodem kol....
1956 Škoda 1201 Sedan v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v padesátých letech. Název "Hlídka VB" se na vozech SNB používal do roku 1960, kdy ho postupně na nových služebních vozech vystřídal název "Veřejná bezpečnost". S modrých vozech s bílým červeně lemovaným...
Klasické provedení sanitky z dob socialismu sedmdesátých a osmdesátých let. Škoda 1203 byla zastaralá koncepcí i výkonem už v době svého vzniku v roce 1968, ale pro zdravotnictví byla oproti předchozím "kombíkům" pokrokem. Skříňová karoserie poskytla záchranářům víc prostoru pro péči pacientů při převozu. Škoda 1203 se udržela ve výrobě na Slovensku...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (hasiči za socialismu) zavedla po roce 1975. Škoda 1203 sloužila "požárníkům", tedy hasičům k mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor posádku i pro hasičské náčiní. Tato mikrobusová verze sloužila hlavně pro operativní dopravu posil k místům zásahu. Historicky věrné barvy a...
Autentické a licencované provedení typického vozu největšího operátora taxislužby v Česku. Druhá generace vozů Octavia a Octavia Combi byla uvedena do výroby v roce 2004 a v roce 2008 byla faceliftovaná na Octavia II FL. Ve verzi sedan i kombi byla oblíbeným vozem TAXI celé republice. Modelová řada vozu střední třídy Octavia, bez ohledu na své generační...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost používala do roku 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné barvy a provedení...
MODEL VYROBENÝ V OMEZENÉ SÉRII Autentické a licencované provedení typického vozu společnosti AAA, největšího operátora taxislužby v Česku.Modelová řada vozu střední třídy Octavia, bez ohledu na své generační provedení, je od roku 1996 nejúspěšnější řadou značky Škoda.Historicky věrné provedení a barva.Výrobce modelu: Abrex, s.r.o.Velikost: 1:43Model: kov...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné provedení, detaily a barva...
Klasické provedení sanitky z dob socialismu sedmdesátých a osmdesátých let. Škoda 1203 byla zastaralá koncepcí i výkonem už v době svého vzniku v roce 1968, ale pro zdravotnictví byla oproti předchozím "kombíkům" pokrokem. Skříňová karoserie poskytla záchranářům víc prostoru pro péči pacientů při převozu. Škoda 1203 se udržela ve výrobě na Slovensku...
1956 Škoda 1201 v barvách a imatrikulaci, které používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v padesátých letech. v modrých vozech s bílým červeně lemovaným pruhem jezdily vozy VB do roku 1975. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o.Velikost: 1:43Model: kov a plastBalení: podstavec se jménem vozu, plexi...
Majáky LB-3 se montovaly na velkou část vozů Škoda 1201 STW - VB. Pokud Veřejná bezpečnost používala také prodloužený 1201 STW, mohl se na něm standardizovaný maják LB-3 vyskytnout takéModelový maják LB-3 vyrobený Abrexem jsme na model dali z jiného modelu Abrex. Škoda 1201 v barvách a imatrikulaci, které používal Sbor národní bezpečnosti (SNB)...
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 145 x 81 x 63...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi žádané. Dodnes zvláštní, až...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX se ve své době stala propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
2018 Škoda Fabia III R5 − vítěz WRC-2 Rallye Monte-Carlo 2018, č. 32 − Kopecký/Dresler Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda Motorsport v tomto tisíciletíFIA WRC 2 posádka: Jan Kopecký – Pavel Dresler (CZ/CZ)FIA WRC 2 tým: ŠKODA Motorsport Věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s hliníkovou osmikanálovou hlavou vyráběnou pro...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (dnešní hasiči) zavedla v roce 1976. Několik šestsettrojek se do služby hasičů dostalo za socialismu jen jako ojeté vozy, vyřazené po okresních stranických funkcionářích. Podrobnosti o modelu se dočtete na webu Modeldepo.cz. Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s...