Značka skutečného vozu, podle kterého je model ztvárněný
Originální model Abrex s originálními doplňky Abrex Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes v dobrém stavu za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi...
Originální model Abrex s originálními doplňky Abrex Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes v dobrém stavu za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Doprodej, tento model už se nevyrábí. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou. Výrobce modelu: BREKINA Modellspielwaren GmbH Germany Velikost: 1:87 Model: kov a plast Balení:...
Dodávka Škoda 1203 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti od konce padesátých let. V modrých vozech s bílým červeně lemovaným pruhem jezdily vozy VB do roku 1975. Výrobce modelu: BREKINA Modellspielwaren GmbH Germany Velikost: 1:87 Model: kov a plast Balení:...
Autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česká republika Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Země výroby: Česká republika Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Sběratelský model Velikost: 1:43 Země výroby: Čína Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Předprodukční surový vzorek modelu s nenalakovanými a nepochromovanými díly LIMITOVANÁ EDICE 500 ks Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka Abrex - exkluzívní edice limitovaných modelů
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, designový kartonový přebal
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česká republika Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka Abrex, kartonový přebal
"Jak jsme žili v 60. letech" Model z fotografie: rozvážková „stejšna“ ŠKODA 1202 Jihomoravských drůbežáren Velké Pavlovice n. p. z konce 60. let Věrně upravený model Abrex 143ABS-729MN Úpravy Model DEPO:potisk profesionální voděodolnou technologií tampo printautentické SPZ břeclavského okresu (Velké Pavlovice) z druhé poloviny 60. letpozadí s...