Značka skutečného vozu, podle kterého je model ztvárněný
Závod: FIM Road Racing World Championship 2008 Soutěžní číslo: 52 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18 Materiál: Kov/plast
JAWA 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952-1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpálu. Po skončení výroby "óhácéčka" JAWA již další čtyřdobý motocykl s motorem vlastní konstrukce...
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů. ABREX 1:18Balení: na podstavci se jménem motocyklu, okénkový box s čirou...
Motocykl Jawa 50 typ 21 je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. S tím sdílí stejné technické parametry, ale nejedna úprava proběhla v konstrukčních detailech. Poptávka po "jednadvacítce" byla obrovská, ale objem výroby byl menší než u typu 20. Převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí. Vyráběl se do roku 1977. ABREX...
Univerzální přívěs pro převoz aut za jakýkoliv automobil s tažným zařízením na modely ve velikosti 1:18 Sundávací nájezdy na přívěs Výrobce: IXO Models Velikost: 1:18 Model: kov a plast Balení: vitrínka s čirým plexikrytem, podstavec se názvem, designová okénková krabička, ochranný obal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu:...
Skvost československého prvorepublikového automobilového průmyslu. Proudnicová Tatra 87 byla aerodynamickou revolucí. Při okupaci Československa za 2. světové války si Tatru 87 oblíbili i němečtí důstojnicí. Rychlé aerodynamické auto ale nezvládali a několik jich při havárii zahynulo. Hitler proto dokonce vydal zákaz, aby ve sportovních tatrovkách...
1976 LADA 1500 – Veřejná bezpečnost – vůz, který zapůjčila pro natáčení seriálu Československé televize Malý pitaval z velkého města Městská správa SNB Praha Vše o modelech LADA 1500 − Veřejná bezpečnost najdete na webu Model DEPO: LADA 1500 − Veřejná bezpečnost v edici „Modely s příběhem“ Oficiální stránka modelu: 1974-1989 LADA 1500 – Veřejná bezpečnost...
1978 LADA 1500 – Městská správa SNB Praha, Dopravní inspektorát Veřejné bezpečnosti, Oddělení dopravních nehod Vše o modelech LADA 1500 − Veřejná bezpečnost najdete na webu Model DEPO: LADA 1500 − Veřejná bezpečnost v edici „Modely s příběhem“ Oficiální stránka modelu: 1974-1989 LADA 1500 – Veřejná bezpečnost – Model DEPO 1:18 Výrobce modelu: iScale,...
1977 LADA 1500 – Městská správa SNB Praha, Pohotovostní motorizovaná jednotka Sboru národní bezpečnosti v Praze Vše o modelech LADA 1500 − Veřejná bezpečnost najdete na webu Model DEPO: LADA 1500 − Veřejná bezpečnost v edici „Modely s příběhem“ Oficiální stránka modelu: 1974-1989 LADA 1500 – Veřejná bezpečnost – Model DEPO 1:18 Výrobce modelu: iScale,...
Tento model motorky z doby socialismu je už balený do výstavní vitrínky z pevného plexiskla.Historicky věrné provedení, detaily a barva. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
1984 LADA 1500 – Okresní správa Veřejné bezpečnosti v Liberci. Tento vůz zapůjčila SNB pro natáčení televizního seriálu Malé dějiny jedné rodiny Unikátní je na modelu standardní rampa majáku USN-20, která zatím nebyla v rozměru 1:18 vyrobená. Vše o modelech LADA 1500 − Veřejná bezpečnost najdete na webu Model DEPO: LADA 1500 − Veřejná bezpečnost v edici...
Tatra 603-1 po prvním faceliftu z let 1958/1959. Pražská státní poznávací značka (SPZ) z roku 1958 a československá mezinárodní poznávací značka (MPZ) z 50. let. Pražské SPZ tehdy měly písmennou řadu s písmeny OE, OG, OH, OI atd. Československé MPZ se v 50. letech vydávaly s háčkem nad C ve znění ČS. Až v 60. letech se ustálila naše mezinárodní poznávací...
Tento vůz používal začátkem 90. let Útvar pro ochranu ústavních činitelů Ministerstva vnitra ČSFR. V dnešní době je to Ochranná služba Policie ČR. Červený žigulík s majákem AZD 530 sloužil při zajišťování ochrany objektů ambasád a zahraničních diplomatů v Praze a při některých zvláštních doprovodech diplomatických vozidel. Limitovaná edice 48 modelů Model...
Pro fanoušky Model DEPO SLEVA, když model předobjednáte e-mailem nebo na FACEBOOKU. Škoda Fabia R5 − vítěz WRC2 Rallye Monte Carlo 2017, č. 31 − Mikkelsen/Jaeger Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda v tomto tisíciletíFIA WRC 2 posádka: A. Mikkelsen / A. Jaeger FIA WRC 2 tým: ŠKODA Motorsport Věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Foxtoys...
JAWA 250 typ 10/11 „Pérák“ vznikla v době německé okupace. První prototypy zhotovili lidé z firmy JAWA v Praze na Pankráci v malé dílně, která sloužila jako opravna motocyklů pro nacisty. Čeští vlastenci tehdy testovali jednotlivé díly na motocyklech Wehrmachtu. S „vypůjčenými evidenčními čísly SS nebo wehrmachtu testovali asi dvacet prototypů budoucího...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Model sanity, která ve druhé polovině padesátých let sloužila v Brně. Barvy jsou podle skutečného vozu. Speciální karosérie kombi, která vycházela ze Škody 1201 STW, ale byla o 15 cm prodloužená, aby se dovnitř vešlo lehátko pro pacienta. Na straně, kde bylo umístěné lehátko, byly také oproti klasickému STW vypuštěné boční zadní dveře. Historicky věrné...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Model v úpravě Model DEPO s plechovou MPZ - mezinárodní poznávací značkou "ČS" Od první republiky až do roku 1967 se v Československu používala MPZ ve znění "ČS". MZP ve znění "CS" byla zavedená v době přijetí federativního uspořádání ČSSR. Tato MPZ se ve třicátých a pak až do šedesátých let nejčastěji montovala pod SPZ. Někdy se umísťovala i vedle...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem