Proslulá česká automobilová značka. Před 2. světovou válkou vyráběla konstrukčně progresivní osobní vozy nižší střední až luxusní třídy. Po únoru 1948 ji komunistický režim zapojil do programu militarizace ekonomiky. Hlavním programem se staly těžké terénní nákladní vozy pro armádu a průmysl, produkce osobních aut se omezila na luxusní limuzíny ...
Proslulá česká automobilová značka. Před 2. světovou válkou vyráběla konstrukčně progresivní osobní vozy nižší střední až luxusní třídy. Po únoru 1948 ji komunistický režim zapojil do programu militarizace ekonomiky. Hlavním programem se staly těžké terénní nákladní vozy pro armádu a průmysl, produkce osobních aut se omezila na luxusní limuzíny pro nomenklaturu. Dnes už se pod značkou Tatra vyrábějí jen nákladní vozy.
v letech 1967 až 1982 se celkem vyrobilo 11 751 nákladních vozů Tatra 813. Sloužily v armádě i v civilním provedení v nejnáročnějších podmínkách. Svými extrémně vynikajícími jízdními vlastnostmi v terénu si Tatra 813 vysloužila přezdívku "Drtikol". Historicky věrné barvy, nápisy, značky a další detailyVýrobce: IXO Models Velikost: 1:43 Model: kov...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o....
Tatra 603-1 po prvním faceliftu z let 1958/1959. Pražská státní poznávací značka (SPZ) z roku 1958 a československá mezinárodní poznávací značka (MPZ) z 50. let. Pražské SPZ tehdy měly písmennou řadu s písmeny OE, OG, OH, OI atd. Československé MPZ se v 50. letech vydávaly s háčkem nad C ve znění ČS. Až v 60. letech se ustálila naše mezinárodní poznávací...
Tatra T600, Tatraplan se na základě nařízení komunistické vlády vyráběla v mladoboleslavské Škodovce. Ve Škodovce proto museli ukončit výrobu a vývoj vozů Škoda. Projekt měl podpořit vojenskou výrobu v Tatře v Kopřivnici. Po necelých dvou letech se ale nelogická výroba tatrovek v Mladé Boleslavi dostala do takových potíží, že komunisté povolili návrat k...
Model ze série Kultovní náklaďáky minulé éry a časopis Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: blistr odtržený od reklamní podložky20102ŠŠŠ
Výrobce: Schuco GermanyVelikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: ochranná výplň z polystyrenu, okénková krabička z průhledného krytu a karton
Model skladem v našem e-shopu Chytré kostky: KOUPIT ZDE 3295 Kč Pro fanoušky Model DEPO SLEVA, když model předobjednáte e-mailem nebo na FACEBOOKU. Nejstarší verze legendární Tarty 603 s revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi žádané. Dodnes zvláštní, až...
Tatra 603-1 po prvním faceliftu z let 1958/1959. Výrobce: Foxtoys 1:18 V originálním plastovém obalu s kartonovým přebalem Model si můžete detailně prohlédnout v naší kanceláři.
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (dnešní hasiči) zavedla v roce 1976. Několik šestsettrojek se do služby hasičů dostalo za socialismu jen jako ojeté vozy, vyřazené po okresních stranických funkcionářích. Podrobnosti o modelu se dočtete na webu Modeldepo.cz. Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s...
Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi žádané. Dodnes zvláštní, až...