Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Poslední modely. Výrobu tohoto modelu už Abrex ukončil Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Poslední modely. Výrobu tohoto modelu už Abrex ukončil Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Prototyp kabrioletu Škoda 1200 Roadster, který komunistická vláda v roce 1950 zakázala vyrábět a nařídila namísto toho přesunout do Mladé Boleslavi výrobu Tatry 600 Tatraplan pro funkcionáře strany a státu. Tradiční LIMITOVANÁ EDICE Autocultu 333 kusů Výrobce modelu: Autocult pro Automodels Velikost: 1:43 Model: resin Balení: podstavec se jménem vozu,...
Jedna z karosářsky nejzdařilejších a nejslavnějších škodovek.V roce 1936 získal vůz Škoda Popular Roadster druhé místo v kategorii do 1 500 ccm v Rallye Monte Carlo a v celkovém pořadí dvacáté místo. Toho škodovka využila a na další rok připravila karosářsky nádherně provedené kupé s názvem Popular Sport Monte Carlo. Historicky věrné provedení a...
TUTO OBJEDNÁVKU ODEŠLEME DO 3 DNŮ OD PLATBY Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací"...
Luxusní prvorepubliková reprezentativní limuzína mladoboleslavské automobilky Škoda. Historicky věrné provedení a detaily. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem
Autentická barva příplatkového laku Škoda Auto pro Octavia RS Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentická barva příplatkového laku Škoda Auto pro Octavia RS Sběratelský model Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Jediný sériově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octavia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Jediný sériově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Autentické barvy a další detaily. Sběratelský model Velikost: 1:43 Země výroby: Čína Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje se částka pro poštovné ZDARMA
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Země výroby: Čína Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Jediný sériově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Autentické barvy a další detaily. Sběratelský model Velikost: 1:43 Země výroby: Čína Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model s pozadím s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Altenativou je pozadí s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Model s pozadím s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Altenativou je pozadí s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Model Škoda Karog se satelitní vysílací a příjímací anténou, kterou používá pro své vysílání Zpravodajství CNN Prima News.Limitovaná edice 50 modelů Velikost: 1:43Model: kovový model Norev v úpravě Czech Auto LegendsBalení: vitrínka s pozadím ve stylu vysílacího studia CNN Prima News