Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škoda Favorit ve standardním provedení Policie České republiky, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Česká policie ho používala až do roku 2008, kdy byla zavedená imatrikulace se žlutými a modrými prvky na stříbřitě šedé metalíze. Škoda Favorit byla v osmdesátých...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Škoda Favorit − Policie ČR 1991 (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4...
Škoda Favorit v barvách a imatrikulaci Polície (policie) Slovenskej republiky, SR, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Model proslulé "Stejšny" ze závodu AZNP ve Vrchlabí v tovární úpravě pro socialistickou Veřejnou bezpečnost. 1964 Škoda 1202 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v 60. a 70. letech. Vozy Veřejné bezpečnosti měly modrou barvu s bílým červeně lemovaným pruhem zhruba...
Model z fotografie: 1970 Škoda 1202 – Veřejná bezpečnost v úpravě Model DEPO představuje Stejšnu z doby, kdy bezpečnostní síly „přezbrojovaly“ všechny své vozy na maják Tesla AZD 500. Nahrazovaly tak dosluhující polský maják LB-3, který je na modelu 1964 Škoda 1202 – Veřejná bezpečnost“ od Abrexu.Přečtěte si: Podrobný popis modelu na webu Model DEPO...
Výrobce: Schuco GermanyVelikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: ochranná výplň z polystyrenu, okénková krabička z průhledného krytu a karton
1956 Škoda 1201 Sedan v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v padesátých letech. Název "Hlídka VB" se na vozech SNB používal do roku 1960, kdy ho postupně na nových služebních vozech vystřídal název "Veřejná bezpečnost". S modrých vozech s bílým červeně lemovaným...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost používala do roku 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné barvy a provedení...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné provedení, detaily a barva...
1956 Škoda 1201 v barvách a imatrikulaci, které používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v padesátých letech. v modrých vozech s bílým červeně lemovaným pruhem jezdily vozy VB do roku 1975. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o.Velikost: 1:43Model: kov a plastBalení: podstavec se jménem vozu, plexi...
Majáky LB-3 se montovaly na velkou část vozů Škoda 1201 STW - VB. Pokud Veřejná bezpečnost používala také prodloužený 1201 STW, mohl se na něm standardizovaný maják LB-3 vyskytnout takéModelový maják LB-3 vyrobený Abrexem jsme na model dali z jiného modelu Abrex. Škoda 1201 v barvách a imatrikulaci, které používal Sbor národní bezpečnosti (SNB)...
Model z fotografie: 1972 Škoda 1202 – Veřejná bezpečnost v úpravě Model DEPO představuje Stejšnu z doby, kdy bezpečnostní síly „přezbrojovaly“ své vozy na maják Tesla AZD 500 a 501 (jiné umístění pojistky). Nahrazovaly tak dosluhující polský maják LB-3, který je na modelu 1964 Škoda 1202 – Veřejná bezpečnost“ od Abrexu. Přečtěte si: PODROBNÝ POPIS...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o....
Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete,najdete v našem e-Shopu: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné...
Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov ZAMAC a doplňky z plastu Země výroby: Česko Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.cz...
Škoda Octavia ve standardní imatrikulaci Policie České republiky, která byla zavedená v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Česká policie ho používala až do roku 2008, kdy byla zavedená imatrikulace se žlutými a modrými prvky na stříbřitě šedé metalíze. Historicky věrné provedení a barva....
RECENZE MODELU na webu Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO:...
RECENZE MODELU na webu Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO:...
Výrobce modelu: Premium Collectibles/Foxtoys LIMITOVANÁ EDICE 500 ks Velikost: 1:43 Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Široký výběr komponentů a exkluzívní modely dostanetetaké v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné...
RECENZE MODELU na webu Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Stopětky se ve službě Veřejné bezpečnosti neobjevovaly příliš často. "Esenbákům" nevyhovoval jejich slabší motor a neměli škodovky příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali...