Katalog
Nahrávám...
Nejrozšířenější celosvětově standardizované měřítko zmenšení sběratelských modelů automobilů a dalších vozidel.
Univerzální přívěs pro převoz aut za jakýkoliv automobil s tažným zařízením na modely ve velikosti 1:18 Sundávací nájezdy na přívěs Výrobce: IXO Models Velikost: 1:18 Model: kov a plast Balení: vitrínka s čirým plexikrytem, podstavec se názvem, designová okénková krabička, ochranný obal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu:...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že bya relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Model sanity, která ve druhé polovině padesátých let sloužila v Brně. Barvy jsou podle skutečného vozu. Speciální karosérie kombi, která vycházela ze Škody 1201 STW, ale byla o 15 cm prodloužená, aby se dovnitř vešlo lehátko pro pacienta. Na straně, kde bylo umístěné lehátko, byly také oproti klasickému STW vypuštěné boční zadní dveře. Historicky věrné...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Model v úpravě Model DEPO s plechovou MPZ - mezinárodní poznávací značkou "ČS" Od první republiky až do roku 1967 se v Československu používala MPZ ve znění "ČS". MZP ve znění "CS" byla zavedená v době přijetí federativního uspořádání ČSSR. Tato MPZ se ve třicátých a pak až do šedesátých let nejčastěji montovala pod SPZ. Někdy se umísťovala i vedle...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 145 x 81 x 63...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Originální "menší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex ze starších edicí a jejich současných reedicí. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 137 x 80 x 62 mm. ABREX 1:43 - nový originální přebal Abrex na vitrínku modelu (na zadní straně může být originální štítek různých modelů Abrex) -...
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Škoda Favorit ve standardním provedení Policie České republiky, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Česká policie ho používala až do roku 2008, kdy byla zavedená imatrikulace se žlutými a modrými prvky na stříbřitě šedé metalíze. Škoda Favorit byla v osmdesátých...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený především pro modely aut dopravních a stavebních podniků za socialismu i v devadesátých letech. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 4 dílů:- černý...
recizní maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec zvukové sirény -...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený především pro modely aut dopravních a stavebních podniků za socialismu i v devadesátých letech. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestevený model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku -...
Precizní maják VMM 024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku - pochromovaný světelný rotátor...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil.Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku -...
Precizní maják VMM 024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený maják se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku - pochromovaný...