Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
model z TESTU Model DEPO: RECENZE MODELU na webu Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Země výroby: Čína Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu. Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
1982 Škoda 120 L, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval originální škodovácká rallye kola "Dělítka". Tato kola byla určená hlavně pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" na soutěžní vozy byla pro sériové vozy homologovaná, ale Dopravní inspektorát je zpravidla zapsal do...
1982 Škoda Garde, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval škodovácká rally kola "dělítka". Tato kola byla určená pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" měla vyšší hmotnost než užívanější rallye kola "loukotě", ale víc připomínala "zápaďácké hliníkáče".Kovový mode model: Abrex...
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Model klasického taxíku z doby hlubokého socialismu poloviny padesátých let. Vozy taxi v té době označoval jen krátký přerušovaný nebo nepřerušovaný pruh na obou stranách vozu a služební číslo na dveřích. Podrobný článek o modelu si můžete přečíst v magazínu Model Depo. První škodovka s celokovovou karoserií. Škodu 1201 využívali hlavně funkcionáři...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...