Jednotliví výrobci přistupují ke zhotovování modelů se specifickým rukopisem a technologiemi. Třídění podle výrobce je proto sběratelskou a také estetickou kategorií.
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Historicky věrné provedení a barva ABREX 1:18, na podstavci se jménem motocyklu, s čirou zpevněnou slídou a kartonovým přebalem.
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 145 x 81 x 63...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
Originální "menší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex ze starších edicí a jejich současných reedicí. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 137 x 80 x 62 mm. ABREX 1:43 - nový originální přebal Abrex na vitrínku modelu (na zadní straně může být originální štítek různých modelů Abrex) -...
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený především pro modely aut dopravních a stavebních podniků za socialismu i v devadesátých letech. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 4 dílů:- černý...
recizní maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec zvukové sirény -...
Sestavený maják AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený především pro modely aut dopravních a stavebních podniků za socialismu i v devadesátých letech. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestevený model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku -...
Precizní maják VMM 024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku - pochromovaný světelný rotátor...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil.Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku -...
Precizní maják VMM 024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený maják se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku - pochromovaný...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený maják se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý...
Výstražný maják Tesla Valašské Meziříčí VMM 012/024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil, dopravních a stavebních podniků, traktory, bagry a další vozidla a stroje. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Výstražný maják Tesla AZD 500/501 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Výrobce: Czech Auto Legends Měřítko: 1:43Set...
Originální kola s osami z nového modelu 1980 Škoda 110 R - Abrex 1:43, kód 143ABS-707 Obsah sady: 4 originální disky kol 4 originální pneumatiky 2 osičky Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 CELÝ SORTIMENT KOMPONENTŮ JAKO KOLA, MAJÁKY, SVĚTLA apod. najdete v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje...