Jednotliví výrobci přistupují ke zhotovování modelů se specifickým rukopisem a technologiemi. Třídění podle výrobce je proto sběratelskou a také estetickou kategorií.
Precizní maják Maják Allegiant - Federal Signal − Vama určený pro modely aut bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Set se skládá z 3 dílů: - 1 ks transparentní modrý kryt majáku- 1 ks transparentní čirý boční kryt majáku- 1 ks štříbrošedý podstavec se zvukovou sirénou Měřítko: 1:43 Výrobce:...
Precizní výstražný maják Tesla Holomý VSL 012 LV v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Platformy světel majáku jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Sestavený set se skládá z 7 dílů:- 2 ks boční transparentní barevný kryt...
Pozadí určené pro novější typ vitrínky Abrex 1:43 (pro modely Škoda 105/120 L, Škoda Fabia R5, Tatra 603 atd.) o rozměrech: 145 x 81 x 63,5 mm (délka x šířka x výška) Pozadí je vytištěné na silný papír 300g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby se dalo vložit do přebalu za vitrínku Abrex. Na pozadí je vytištěný tenký obrys, podle kterého si můžete...
Pozadí určené pro větší typ vitrínky Abrex 1:43 (pro modely Škoda 105/120 L, Škoda Fabia R5, Tatra 603 atd.) o rozměrech: 145 x 81 x 63,5 mm (délka x šířka x výška) Pozadí je vytištěné na silný papír 300g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby se dalo vložit do přebalu za vitrínku Abrex. Na pozadí je vytištěný tenký obrys, podle kterého si můžete...
2 výstražné majáky s kulatým krytem Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem Jeden rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 2 dílů:- podstavec se světelným rotátorem- transparentní barevný kryt Tato sada stavebnice obsahuje 4 díly:- 2 černé podstavce se...
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
2 a 2 Malá přídavná světla o průměru 2,9 mm určená pro modely osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 4 transparentní čirá ("bílá") skla světel Výrobce: Czech Auto...
2 a 2 Malá přídavná světla o průměru 2,9 mm určená pro modely osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 4 transparentní žlutá skla světel Výrobce: Czech Auto Legends...
2 modrá a 2 červená malá přídavná světla o průměru 2,9 mm určená pro modely vozidel bezpečnostních složek, zejména Veřejné bezpečnosti, policie, zdravotníků a hasičů. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované...
2 a 2 ks starších Obdélníkových přídavných světel s vzadu zaobleným "hrncem". Jsou určená pro modely starších osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 4...
2 a 2 ks starších Obdélníkových přídavných světel s vzadu zaobleným "hrncem". Jsou určená pro modely starších osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 obdélníkové černé hrnce světel- 4 transparentní žlutá skla světel Výrobce: Czech Auto Legends Měřítko:...
2 a 2 ks novějších Obdélníkových přídavných světel s vzadu zaobleným "hrncem". Jsou určená pro modely starších osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 obdélníkové černé hrnce světel- 4 transparentní čirá "bílá" skla světel Výrobce: Czech Auto Legends...
2 a 2 ks starších Obdélníkových přídavných světel s vzadu zaobleným "hrncem". Jsou určená pro modely starších osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 4...
2 a 2 ks novějších obdélníkových přídavných světel s vzadu plochým "hrncem". Jsou určená pro modely vozidel bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 2 transparentní modrá skla...
2 a 2 ks starších Obdélníkových přídavných světel PAL s vzadu plochým "hrncem". Jsou určená pro modely starších vozidel bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Hrnce světel jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 kulaté pochromované hrnce světel- 2...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Doprodej, tento model už se nevyrábí. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...