Katalog
Nahrávám...
Nejrozšířenější celosvětově standardizované měřítko zmenšení sběratelských modelů automobilů a dalších vozidel.
Asistenční vůz v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Široký výběr komponentů a...
Lehká vojenská terénní auta Jeep Willys osvobozovala Československo z Východu i ze Západu. Jeep Willys MB, který se vyráběl také jako Ford GPW, se stal hlavním lehkým dopravním prostředkem US Army a sovětské Rudé armády za 2. světové války. Byl to zároveň první sériově vyráběný vůz s pohonem všech čtyř kol na světě. Americká armáda ho používala pod...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česká republika Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Široký výběr komponentů a exkluzívní modely dostanetetaké v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou...
Předprodukční surový vzorek modelu s nenalakovanými a nepochromovanými díly LIMITOVANÁ EDICE 500 ks Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka Abrex - exkluzívní edice limitovaných modelů
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Asistenční vůz v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Výjezdový záchranný vůz systému "rendez-vous" brněnské záchranky Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPUv našem partnerském e-Shopu: Model...
Klasický výjezdový a velitelský automobil hasičů (dříve Požární ochrany) z doby krátce po roce 1989 Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Favorit v barvách a imatrikulaci Polície (policie) Slovenskej republiky, SR, které bylo zavedené už v roce 1991. Toto provedení bylo inspirované označením vozidel tehdejší německé státní policie. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Model klasického taxíku z doby hlubokého socialismu poloviny padesátých let. Vozy taxi v té době označoval jen krátký přerušovaný nebo nepřerušovaný pruh na obou stranách vozu a služební číslo na dveřích. Podrobný článek o modelu si můžete přečíst v magazínu Model Depo. První škodovka s celokovovou karoserií. Škodu 1201 využívali hlavně funkcionáři...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země...
Model 1964 Škoda 1202 v autentickém provedení Požární ochrany, jak se za socialismu říkalo hasičům. V šedesátých letech se ještě auta „požárníků“ neoznačovala symboly PO, které byly zavedené na vozech „požárníků“ až v roce 1975. V letech 1961 až 1973 se v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc vozů Škoda 1202. Přečtěte si...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Model proslulé "Stejšny" ze závodu AZNP ve Vrchlabí v tovární úpravě pro socialistickou Veřejnou bezpečnost. 1964 Škoda 1202 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v 60. a 70. letech. Vozy Veřejné bezpečnosti měly modrou barvu s bílým červeně lemovaným pruhem zhruba...
Proslulá "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí.1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Městského ústavu národního zdraví v Brně VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Originální "větší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex z modelu Škoda 1202 1:43 ABREX 1:43 - nový přebal Abrex na vitrínku modelu
Originální "větší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex z modelu Škoda 1201 1:43 vyráběného v České republice Kruhový symbol s českou vlajkou na bocích krabičky ABREX 1:43 - nový přebal Abrex na vitrínku modelu Made in the Czech Republic
Asistenční vůz Škoda Felicia v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o rozměru 145 x 81 x 63...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...